Mörkt

Nu är det verkligen mörkt ute..
Jobbat kväll i dag, ska jobba morgon i morgon..
har så mkt hemtjänster imorgon. Dusch tvätt städ promenad inköp
Precis allt.. tur att man bara har hand om en dam. hur skulle man annars hinna om man bara är inne en dag?
Idag har jag äntligen fixat hyllplan till gaderoberna.
Ska äntligen få snyggt där.. rensa ut bland gammla kläder. ja det ska jag fan i mig göra.
Det behövs.. och då finns det en andledning till varför man ska köpa nytt med.. ;) ligger alltid en baktanke bakom allting.
nej nu ska jag borsta tänderna och fixa till mig sen hoppa till kojs o läsa lite.. ska fixa nytt foto till mitt legg i mogon med.. haha.. tycke inte om att bli fotat av nissar.. må gott
// L

( Zäta och en liten bebis Elvis på bilden )

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha nejs å jävla fula och osköna ;O

Postat av: Anonym

Ha en fin kväll hördu! :)

2008-10-28 @ 22:51:08
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: JONNA

sikka gulliga vovvar :D

2008-10-29 @ 00:56:47
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se