Mjölkprodukter

Godmorgon!
Blev inga mer bilder igår. Kamerans batterier tog slut.
Typist när jag är på hugget med mina bilder.. eller hur ;)
Var på Citygross med mamma igår.
Utanför stod där ett par nissar och delade ut lappar.
Det handlade om vi skulle ha Skånemejerier eller Arla.
- Spar miljön , drick mjölk från skånska kor!
Så stod det på pappert, jag menar dom klagar hela tiden på att vi släpper ut för mkt avgaser osv.
och då kommer någon nisse på detta att vi ska åka ändå upp från malmö till jönköping för att hämta vår mjölk när vi kan få mjölk genom att bara gå runt husknuten!

tycker det är så dumt att bara ens tänka tanken.. vad tänker vissa på?
Själklart skrev jag ett klago mejl!
Jag blev förbannad rent ut sakt!

Nu ska jag fixa mig inför kvällens Bowling med Pierres släkt :)

/ L

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja, det e fan skillnad på SKÅNEMEJERIER och äckliga Arla.. :s

2008-10-19 @ 02:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se