Ladies Night 2008

Det var jäkligt roligt rent ut sagt!
Inte WOW bra.. men det var verkligen bra. Synd bara att jag inte kunde stå upp och tjoa och shimma.. pga min FOT som gör så himla ont.
fick ju ett fett järn rör på foten i fredags. jag har nog aldrig skrickit så mkt i hela mitt liv..
Det gjorde verkligen ont!

Var då på Ladies Night igår med Pierres mamma och två systrar, hans moster och hans kusin..
Med i showen var ju som vanlig Martin stenmark och Peter stormare och Henrik Hjelt
Först när jag hörde att Peter Stormare skulle vara med tänkte jag vad fan e han och se på?
men den blicken han har.. ojoj liksom! och Henrik Hjelt han var ju bara för charmig.. och inte snacka om Martin Stenmark.. ojoj.. :) Men även David da Silva var där, han heter så va? ja ni vet han från lets dance varefall  , charmig han med.. blev massa foto på honom.. Även Matte var med. vet inte om han är med från koja till slott eller bygg lov?

Man fick ju inte foto under showen så har ju inga direkt bilder där i från. men några har jag. lägger in dom..
ska börja jobba om en kvart .. usch.. fram till nio.. hoppas tiden går snabbt!













Nu måste jag snabba mig till jobb! ha det gott!

// L

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv. Taaack =D gör så gott jag kan för att alla läsare ska trivas =) allt blir så mycket trevligare då. Ha en fin dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se