Katt special

Ni har säkert hört hur mkt min katt Fanny betyder för mig
Hon har ju varit med om en hel del hemska saker. brutna revben, tumörer och stora köttiga sår så man såg in genom hakan och ut genom halsen, ja listan blir lätt lång och det är långt ifrån slut.
Det jag vill säga är att Fanny är verkligen min DUNDER katt... Hon är 11 år och i början av agusti i år fick hon sin första kull efter 10 år. jag menar allt hon har varit med om, och helt plötsligt föder hon 5 katt ungar. varav 2 överlevde.
ja hon slutar aldrig förvåna mig.
Har ju sagt X antal gånger att bilder kommer.. men nu.. kommer dom verkligen!


Fanny själv, ligger och myser på veden


Hela familjen från vänster : Fanny , Happy och Baloo


Trötta efter dagens bus? Happy och Baloo
( Ser nästan ut som att Happy smajlar lite? Kanske är hon Happy ;) )


Baloo i full fart med att läxa upp den halva musen..


Happy lika så!

Kolla lite på tv nu innan man ska sova!
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se