In köpt

Lördag idag!
känns verkligen hur skönt som helst! även om detta råkar vara min jobbe helg!
Var ledig igår, var med mammsen på Centersyd i lödde.. Hittade inte så där jätte mkt med saker.
tur var väl det för plånboken är verkligen tom nu! ajaj..
Hämtade förresten mina glasögon i torsdags, och även då förlängde jag håret, och jag har nog inte vissat att jag har blivigt riktigt mörk hårig iheller?
Bild åt höger med mina glasögon, försökte ta en någerlunda
bra bild på mig med dom på, men efter 6 foto gav jag upp.. hahah!
ska dock bara ha dessa när jag läser och kollar på tv, men optikern sa att jag kunde ha dom hela tiden om jag ville, men inget måste, Vill man ha glasögon frivilligt på sig tänkte jag? nej nej.. inte jag iallfall..
Lite smyg reklam för Direkt optik i bakgrunden med ;)

Fick lite smått skäll av en som läser min blogg..
Jag lovar skärpa mig! och jag måste försöka komma ihåg kameran med!
Har ju slarvat bort sladden till mobilen så jag kan inte ta foto med den!
dumt! verkligen!

nu ska jag snabb städa i sovrummet, sen lite på toa..
duscha sedan våga håret lite, ska försöka ta en bild på håret så ni får se..
annars får ni vänta tills ikväll så Pierre kan ta ett foto:)
Fast jag kan faktist ta ett foto framifrån själv varefall :)

Må gott!

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se