Hata söndag

Jag hatar verkligen söndagar!
förutom kl 20.00 för då är det ensam mamma söker
men annars är det absolut den värsta dagen på hela veckan.
då har man en helt ny vecka framför sig och hur länge som helst till nästa ledighet.. specielt om man är ledig varannan vecka om jag.. 2 veckor till nästa lediga helg.. Blähää..
Tog precis en bild på Zäta och Elvis. Jag trodde fan inte att djur kunde ha en dålig hårdag.. Elvis har det i dag.. haha det det man på fotot.. och ingen av dom blev specielt bra på fotot iheller. Tur att dom själva inte kan se det! Haha..
då hade dom lagt tassarna för ögonen!



Haha börja nästan gråta så mkt jag skratta när jag såg bilden.
Elvis ser ut som en golvmopp och Zäta.. ja jag vet inte.. inte sovigt på 7 dygn kanske?

Har inte gjort så himla mkt idag. har verkligen sovit ut idag. Har tagit semester i morgon. Skön skönt!
Stor städat till kaninerna.. och gjort det vardagliga med hästarna..
Fick även ett ryck när jag var hos mamma med att dammsuga hela huset och städa systers rum!

carför är det mycket roligare att städa hos andra än sig själv?

nej nu ska jag gå sista rundan med fjöntarna upp tidigt i morgon..
hästarna ska ha frukost kl 06.00.. ajaj.. ibland känns det mög att vara hästägare!
må gott
// L

Kommentarer
Postat av: djsplate.blogg.se

djsplate.blogg.se

djsplate.blogg.se

djsplate.blogg.se

djsplate.blogg.se

2008-10-21 @ 10:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se