Dåligt

Hej!
Lite dåligt med uppdaterande här.
Vårt internet har krachat hemma i lägenheten så jag får ju passa på när jag är hemma hos mamma!
Tänkte lägga upp lite bilder från midsommar. blev inte alls många bilder, utan tog bara några när vi spelade kubb på stranden. hahaha, det var lätt roligast, fast spelen där hemma var också roligt på sitt viss, tänker inte gå in på mer detalj då det var ett tag sedan det var midsommar nu :)
för några dagar sedan var jag inne på facebook och checkade läget, sökte på lite peroner som man inte har vetat vart dom dagit vägen, rätt som det e hittar jag Stina som jag länge försökt hittat, vilken lycka säger jag bara! kunde inte sluta le..
igår efter 8 år träffades vi , vi gick ut med hästarna och satte igång och röja så ridbanan kan bli klar. det känndes precis som att det var igår vi träffades allt känndes så bra och man kunde pladra på som ja jag vet inte vad. är så himla lycklig. för hon har verkligen hjälpt mig mkt!
GLAD GLAD GLAD!
Vill inte jobba ikväll! :/ fast det var väligt skönt att sova lite länre än till kl 6 i dag!= )

Lite bilder




Hmmm.. undra vart bilderna på jan o hillevi tog vägen! haha.. men men..
ha en trevlig


Kommentarer
Postat av: Jessi

svar: Skönt att din midsommar var bra :)

Min var också helt okej, men jag jobbade under hela..



Kram kram!

Postat av: Tobias

svar: precis, lika bra att jobba när vädret är piss ;)

2008-06-28 @ 11:57:20
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Jennie

haha ojda va skoj :)

2008-07-01 @ 11:17:04
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se