Ändrade planer

Som solen tar!
går hemma hos mamma och tvättar lite, och som det bränner på axlarna!
försökte ligga och sola lite.. men det gick inget vidare. totalt hopplöst att ligga och sola när man inte har någonstans att doppa sig.

blev lite ändrade planer, både i dag och igår.. skulle ju ligga på stranden hela helgen. men det blev ingen strand över huvetaget :/
igår morse kolla jag på mobilen och då hade svärmor skrivigt ett sms som jag inte sätt om vi ville följa med till dankmark och gå och mysa lite på ströget och ta en öl eller två. jag visste att Pierre häldre vill ditt än ligga på stranden så det var bara till att paka väskan och be ge sig till dankmark. hade verkligen jätte mysigt och vi  åt god mat.
lägger upp lite bilder sedan.
och i dag så har vi lånat en last bil så att pappa kan få hem den dära båden han ska ha.
hoppas bara att lastbilen orkar dra upp den..

ha en fin söndags eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Marlen

Svar: Tack (:



Tatueringen din blir nog super snygg =) Du får lägga upp några bilder på den sen, så jag får se hur den blev :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se