Jätte roligt!

Kolla precis på hur många som läser min blogg, och jag säger bara SHIT!
Blev helt chockad när det börja komma små kommentarer och så.
Var jag ju tvungen att checka läget hur många det var, och det skulle jag aldrig kunna tro!
Blir man glad eller? Jag blir varefall!
Snart får man ta ett tag och fixa stallet, sedan är det jobb idag med.
är faktist lite nerövs över onsdag nästa vecka.
Det är då jag ska börja gå bredvid på det nya viket!
tänk så stämmer inte kemin mellan mig och dom andra som jobbar där?
så tänker jag alltid iof. men jag brukar gå ihopa med alla sorters människor.
man tar dom gammla damerna i gänget med en klack spark så fungerar det!

ha en hälig Lunch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se