Höst

Brrriiii...
Ja visst är det höst ute, jag är inte så glad för hösten men vad göra man?!
Är i Staffanstorp nu hos mamma och pappa, fick låna deras tvättstuga lite, tar ju 5 dagar för en maskin tvätt att torka hemma hos mig, totalt hopplöst, så högen bara växer och växer.. men nu har jag snart tvättat allt och en del at redan torrt.
Toppen!  image58
Usch, jag tycker inte
alls om hösten,
blir man deprimmerad eller vad? jag bilr varefall
tur är väl den att man ska snart åka till thailand, eller snart och snart om 61 dagar, jag då ska jag njuta som aldrig förr.
jag förstår inte varför man blir så deprimerad av hösten för jag menar kolla in bilden, e den inte vacker?
så många färger varma färgar, fast i slut ändan är det ju bara brunt och lerit.
kanske så man ser det, nej ge mig vinter så kan det bli vår snabbare.. =)
länktar tills på fredag, ska faktist bli riktigt roligt att träffa töserna igen, ja herre gud vad dom får uppdatera en, dom har ju hunnit med hur mycket som helst sedan skolan slutade :)
nej snart kommer pierre och hämtar mig, då blir det träning för hela slanten, =)
ha det finemang,
dax att ta och hänga upp tvätten så där lagom skoj efter 7 tvätten.. hhahahaa..

Puss puss*

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack :) det finns att köpa på IKEA :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se