Dessa tre åren

Hade tänkt att skriva lite om dom tre åren på Consensus som nu mera är över.
Consensus för mig att ett gäng skit stövlar + Kathy Emelie Jenny och Malin och Linda på ett litet hörn.
Kommer iåg första dagen som igår. . . Säger bara en sak.. Tackar vet jag lunarstrom just då.
Då fanns det något som hete trampolin där man kunde skriva vilken skola man skulle börja på osv.
Och på så sätt fick jag lite kontakt med Kathy och Jenny men även Emelie och Malin
Och idag tänker jag, FAN JAG HADE FAN DÖTT OM INTE DET FANNS, men sedan kommer även frågan.. om jag inte hade börjat prata med dom där.. hade jag umgås med någon annan i klassen då i stället?
Vem vet? kanske hade jag varit en sådan tönt som var med Görel och dom? eller kanske jag var en sådan som bara Plugga och Plugga? Jag? okej så lågt skulle jag ju aldrig gå.. men tänk om?
haha.. ja med tankarna kan man komma till som mest konstigaste sakerna som kan tänkas.

2:an var väldigt dryg men jag tror ändå det var då vi alla umgås som mest. Vi var på jägers
Mirrage.. ? eller det kanske var i 3an.. what ever. 2an var varefall då vi var som mest.

3:an.. DÅ splittrades vi. eller ja.. splittrades o splittrades.
Jag slutade att vara med dom på fridtiden.
lite synd med det var så det blev.
hahaha.. Emelie och Kathys trip till Holland..
All nervositet, ja det glömmer jag aldrig som dom prata. ja det var nog det ända som fanns i deras tankar..
men det kan man förstå =)
En annan rolig sak är att Jag Malin Emelie och Kathy har bytat killar hej vilt. eller ja, vi har dejtat gjort slut eller ja ni förstår.
Men Jenny.. hon har fan ta mig haft samma påg hela vägen!
En Stjärna till dig i kanten.. *

Men nu är allt över.
Alla 5 går vars en väg.
Malin och Emelie kommer alltid hålla kontakten.
Även Kathy och Emelie.
Men sedan tror jag inte mycket på det andra.
Jag själv innerst inne vet att jag inte kommer hålla kontakten med alla 5 av olika andldningar.
Vilket man inte ska ta illa vid sig av
för dom och jag hade trots allt inget gemenskap.
Vilket var en annin tråkigt.. Alla kommer ha så fullt upp. Men jobb, pojkvän
Dans, träning och ja allt som lockas har i världen.

Kathy: Vad som än händer med vår vänskap så ska du veta att du har hjälp och stöttat mig många gånger och att jag ar dig evigt tackasam. verkligen. Öven Ditt skratt går rakt in i hjärtat och man kan inte annat än skratta med dig =) Och det senaste du har startat med.. det kommer leva med mig läääänge..
För detta var det Dryyyyyyygaste

Emelie:
Allt från zoom zoom zoom, till första doppet i havet summer of 2007 och ja allt trams vi har gjort..
så får jag ju tacka dig för att jag träffade Pierre.. =) även för allt stöd och för att du alltid lyssnat..

Jenny: Ohhh.. som vi kämpat med Matten, svenskan och Engelskan i 2:an.. haha.. ja fy fasen. något man vill glömma.. men vi klarade det utan problem ju.. :) Ihopa mejlande ben i din mammas cabbe. och allt så hej på¨björka loge.. Waaahhh... =)

Malin: haha.. Min lilla fruktsoda. Dina boys, dina poppy eyes och din tomat skiftining när du rodna. ja de är typist sådant man aldrig heller glömmer.

Finns mycket mycket mera, men allt går inte att beskriva med ord enns..
Hur det än går med dom jag inte kommer prata med..
Lycka till med allt =)
Ni kommer alltid finnas i hjärta..<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Zoom zoom zoom.. du får inte säga sånt! jag blir ju helt ledsen. klart vi ska hålla kontakten!

2007-06-20 @ 14:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
copyright, maliin87.blogg.se